Geliştirici stüdyo ile yapılan yeni bir röportaj sırasında ortaya çıkan yeni bilgilere nazaran, Dead Island 2 açık dünya oyunu olmayacakmış. Ayrıyeten her bir bölgenin de kendisine has zombi çeşitleri olacakmış. Ayrıntılar haberimizde.
Geniş vakte yayılmış olan söylentilerin akabinde Dead Island 2, yıllar süren bekleyişi GamesCom 2022 Açılış Gecesi Canlı yayını ile sonlandırmıştı. 3 Şubat 2023 tarihinde PC (Epic Games Store), PlayStation 4, PlayStation 5, Stadia, Xbox One ve Xbox Series için satışa sunulacak olan yeni oyunda, zombi istilası altında olup da karantinaya alınmış Los Angeles kentine gidecek ve enfeksiyon kaptıktan sonra bağışıklık kazanmanın ötesine geçen bir karakterin rolünde olacağız.
Nihai gayemiz ise, bizim üzere olan başka karakterler ile yaşanan salgının gerisindeki sis perdesini aralamaya çalışmak olacak. Elbette bu etapta, büyük bir hayatta kalma çabası de bizi bekliyor olacak.
Yeniden duyurulması ile büyük bir coşku yaşatmış olan oyun ile ilgili olarak, yapılan röportajlar ve ön-bakışlar ile ufak tefek yeni ayrıntılar da ortaya çıkmaya devam ediyor.
Dead Island 2 Açık Dünya Oyunu Olarak Tasarlanmadı
Yakın bir vakit evvel Eurogamer tarafından Oyun Direktörü David Stenton ve Yaratıcı Direktör James Worral ile yeni bir röportaj gerçekleştirildi. Ortaya çıkan yeni ayrıntılara nazaran, kent irili ufaklı birçok bölgeye ayrılmış ve her biri de çeşitli yan misyonlar ve etkinlikler içerecekmiş. Ne var ki Dead Island 2’nin bir açık dünya oyunu olmayacağı ve yeni bölgelerin de öyküde evre kaydettiğimiz vakit açılacağı onaylandı. Yeni bir bölgeyi açtıktan sonra da, halihazırda açık olanlar ortasında seyahat edebilmek mümkün olacakmış.
Röportaj sırasında ayrıyeten her bir bölgenin, giysisi ve kuşamı ile bölgeyi ve Los Angeles ömrünü yansıtan kendisine has zombi popülasyonu olacakmış. Buna ait bir örnek veren Yaratıcı Direktör James Worral, Muscle Beach tarafında kas yığını bir zombi ile karşılaşacakmışız. Ayrıyeten E3 2014 fragmanında da gördüğümüz patenli zombiler ile de karşılaşacakmışız.
World War Z oyununda olduğu üzere düşmanları uzak aralıktan indirdiğimiz çeşitte bir oynanış ile ilgilenmediklerini söyleyen Worrel, Dead Island 2’de karşılaştıklarımızın bir vakitler insan oldukları hissiyatını yaratmak istiyorlarmış.