Geçtiğimiz ayın başlarında Skull & Bones için özel bir Ubisoft Forward düzenlemiş olan Fransız yayıncı, oyun hakkında merak edilen birçok ayrıntısı bizlerle paylaşmıştı. Sainte-Anne ismi verilen bir gemi kazasından kurtulmayı başarmış olan bir korsanın rolüne bürüneceğimiz oyun ile ilgili olarak yeni bir açıklama daha geldi. Skull & Bones’un ana odağı için öykünün kıymetli bir rol oynamayacağı söyleniyor.
Skull & Bones’un Ana Odağı Oyuncuların Macerası Olacakmış
True Achievements sitesi tarafından gerçekleştirilen son röportajda konuşan Oyun Direktörü Ryan Barnard, oyuncuların öykü manasında ne beklemeleri gerektiğine değindi. Denilene nazaran, kıssaya çok da fazla vurguda bulunmayacakmış. Her ne kadar bu tarafta elementler bulunsa da, Skull & Bones oyununun ana odağı kendi maceramızı oluşturmak ile ilgiliymiş.
“Skull & Bones kıssa anlatımıyla ilerleyen bir oyun değil. Oyunda kıssa kesimleri sunuyoruz. Kingpins ismi verilen, kontrat alarak onlarla dostça alaka geliştirir iken kendilerine ilişkin öykülerini öğreneceğiniz değerli yapay zeka karakterleri ile tanışacaksınız. Oyunun dünyasının bilgisini üzerine inşa ettiğimiz temel bir kıssa var, fakat ana odak noktası değil. Oyuncuların kendi öykülerini yaratmalarını ve istedikleri korsan tipini seçebilmelerini istiyoruz.”
Röportajın ilerleyen kısımlarında, oyundaki basamak kaydetme sisteminin isminin da Infamy olduğu söyleniyor. Bu sistem ile farklı tipteki gemilerin, silahların ve zırhların taslaklarına erişim hakkı kazanacakmışız. Bunların da yeni düşmanlar karşısında tesirli olabilmek için keşif yaparken bize lazım olacağı söyleniyor.
8 Kasım 2022 tarihinde satışa sunulacak olan Skull & Bones, PC (Epic Games Store ve Ubisoft Store), PlayStation 5 ve Xbox Series için geliştiriliyor iken, Amazon Luna, Stadia ve Ubisoft+ üzerinden de erişime açık olacak.