Gerçekleştirilen son Ubisoft Forward sırasında, üç yeni Assassin’s Creed oyunu duyurulmuştu. Bunlardan Mirage ile ilgili ayrıntıları öğrenmiş iken, Assassin’s Creed Hexe ve Red ise yalnızca logo gösterimi ile karşımıza çıkmış ve rastgele bir ayrıntı verilmemişti. Lakin evvelce sızdırılan ayrıntılar ile Hexe oyununun on altıncı yüzyılın Avrupa bölgesinde ve Kutsal Roma İmparatorluğu devrinin sonlarına gerçek olan bir vakitte geçeceğini ve cadı avlarını husus alacağını öğrenmiştik. Red ise bizi Japonya topraklarına götürecek.
Etkinlik sonrasında Başkan Yardımcısı ve Baş Üretimci Marc-Alexis Cote tarafından IGN ve VGC tarafından başka ayrı yapılan röportajlar ile her iki oyun hakkında da birtakım yeni bilgiler öğrendik.
Assassin’s Creed Hexe ve Red Genel Tablosu Şekilleniyor
Öncelikli olarak Assassin’s Creed Hexe, Red ile Infinity merkezine katılacak oyunlardan birisi olacaksa da Origins, Odyssey ve Valhalla üzere bir rol yapma oyunu olmayacakmış. Bununla birlikte oyun ve oyun yapısı açısından farklı bir tecrübe sunacağı da söyleniyor.
Öte yandan Red, PC, PlayStation 5 ve Xbox Series için geliştiriliyormuş. Oyuncuların etrafında evrilecek olan daha dinamik bir dünya içerecekmiş. Mevcut kuşağın teknolojik gücü ile görsel manada gerçekçiliğin bir adım öteye taşınmasının yanı sıra daha karmaşık ortamlar, gerçeğe yakın animasyonlar, daha zorlayıcı yapay zeka sistemleri ve dahasını içerecekmiş. Öteki bir deyişle, Ubisoft Quebec bizlere her açıdan daha gerçekçi bir oyun sunmayı hedefliyormuş. Ayrıyeten dünyası da daha etkileşimli olacakmış.
Başkan Yardımcısı ve Baş Üretimci Marc-Alexis Cote, Assassin’s Creed Red oyunun çıkışından sonra genişletme paketleri ve daha öteki içerikler ile birçok yıla yayılan süreçte destekleneceğini söylüyor. Ne var ki yapılan plan hakkında rastgele bir ayrıntı verilmiş değil. Muhtemelen Assassin’s Creed Valhalla oyunundakine misal bir durumun kelam konusu olduğunu iddia edebiliriz.