Temmuz ayında yapılan açıklama ile Brezilyalı yıldızın PUBG: Battlegrounds oyunu için marka elçisi olacağı olacağı duyurulmuştu. Krafton tarafından yapılan yeni duyuruyla, bu ay içerisinde yayınlanacak olan 20.2 güncellemesi ile Neymar Jr., Battle Royale oyununa dahil olacak. Ayrıntılar haberimizde.
KRAFTON, Inc.’in PUBG: BATTLEGROUNDS için en son güncellemesi PC sunucularında 9 Kasım’da ve konsollarda 17 Kasım’da yayınlanacağı vakit, dünyaca ünlü süperstar futbolcu Neymar Jr. PUBG dünyasını kasıp kavuracak. Neymar Jr. ile reklam panoları, bina dekorasyonları, futbol topları ve yardım paketleri üzere iş birliği kapsamındaki eşyalar oyundaki her haritaya eklenecek. Güncelleme 20.2 ayrıyeten oyunun harita rotasyonuna, araçların belirme oranlarına ve daha fazlasına yapılacak çeşitli ayarlamaları içerecek.
Aşağıda öne çıkan ayrıntıları görebilirsiniz ve Güncelleme 20.2’nin tüm yama notlarını BURADAN inceleyebilir ve yama notları görüntüsünü BURADAN izleyebilirsiniz.
Harita Rotasyonu: Bu güncelleme ile Deston, Olağan Maç havuzuna geri dönecek. Planlanan harita rotasyonunun tam dökümü şöyledir:
PC’de KA, AV, GA, OK, RU
- Normal Maç: Erangel, Miramar, Taego, Karakin, Deston
- Dereceli: Erangel, Miramar, Taego
PC’de AS, GDA, KR/JP
- Normal Maç: Erangel, Miramar, Taego, Sanhok, Deston
- Dereceli: Erangel, Miramar, Taego
Konsollar
- Normal Maç: Erangel, Miramar, Taego, Karakin, Deston
- Dereceli: Erangel, Miramar, Taego
Normal Maçlarda Araç Belirme İstikrarı: Olağan Maçlar için Erangel ve Miramar’da araçların ortaya çıkma oranlarında ayarlamalar yapılacaktır. Ayrıntılar şöyledir:
Erangel
- UAZ: Yaklaşık %20 arttı.
- Dacia: Yaklaşık %26 arttı.
- Aquarail: Yaklaşık %22 oranında azaldı.
- Buggy: Yaklaşık %11 oranında azaltıldı.
- Tekne: Yaklaşık %23 oranında azaltıldı.
Miramar
- Kamyonet: Yaklaşık %8 arttı.
- Mirado: Yaklaşık %18 arttı.
Normal Maç Eşleştirme Sistemi: Bu güncelleme ile oyuncular, oyuncuların eşleştirme derecesine (MMR) bağlı olarak daha uygun çalışması için olağan maçların eşleştirme sisteminde iyileştirmeler ile karşılaşacaklar. Daha evvel eşleştirme sistemi, bir oyuncunun evvelce hazırlanmış kümesinin ortalama MMR’sine dayanıyordu. Ama eşleştirme artık bir oyuncunun kümesindeki en yüksek MMR’ye dayalı olacak. Hedef ise bir bütün olarak bir ekipten çok, ferdi istatistiklere odaklanırken mevcut takımın oyun mekaniğini korumaktır.