Dead Space Remake Intensity Director ismi altında yeni bir mekanik ile gelecek. Oyuncuyu oyunu can sıkıcı hale getirmeden diken üstünde tutmanın hedeflendiği mekaniğe ait ayrıntılar haberimizde.
Dead Space Remake, 2021 yılının EA Play Live sunumu sırasında duyurulmuştu. PC, PlayStation 5 ve Xbox Series için geliştirilmekte olan oyun, bu hafta içerisinde geliştirilme sürecini de tamamladı. Öteki bir deyişle, artık mümkün bir ertelenme durumu da ortadan kalkmış oldu.
WE ARE WHOLE AGAIN. The entire Motive team is excited to announce that Dead Space has gone gold! Thanks to all the fans who supported us this far. See you all on January 27th! pic.twitter.com/ifwcgs4Ofe
— Motive (@MotiveStudio) December 15, 2022
Dead Space Remake Intensity Director Mekaniği ile Diken Üstünde Tutacak
27 Ocak 2023 tarihinde satışa sunulacak olan Dead Space Remake için resmi sayfa üzerinden Kıdemli Sistem Dizayncısı Dan Kim, Intensity Director ismi altında geliştirilmiş olan yeni bir mekanik hakkında değerli ayrıntılar paylaştı.
Yeniden üretim oyunun özgününe oranla daha gergin bir havaya bürünmesini sağlayacak olan bu yeni mekanik, oyuncuları hareketlerine nazaran tetiklenen ve ses, ışıklandırmadaki değişimler, düşmanların sürpriz bir formda ortaya çıkması ve saldırması dahil bin iki yüzden fazla olayın yaşanması ile diken üstünde tutmayı hedeflenerek geliştirilmiş.
Kim tarafından söylenene nazaran, Intensity Director mekaniğinin oyuncunun oyun alanında ağırlaştığı şeye bağlı olarak o ana uygun bir ortam sağlanıyormuş üzere hareket etmesi bekleniyor. Bu evreye ulaşabilmek için de motorun geliştirilmesi basamağında birçok deneme-yanılma sürecinden geçmişler. En son amaç ise daima uyaranlar ile ilerleyişi oyuncular için can sıkıcı hale getirmeden etkileşimli sinema havası yaratmakmış.
Neticede herkesin oynayışı karbon kopya olmayacağı için, her oyuncuya her oynayışında farklı bir Dead Space Remake tecrübesi yaşatılacakmış üzere görünüyor. Elbette bunu, oyunu oynarken daha âlâ anlayacağız.